Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

donderdag 21 juli 2011

Zomaar iets anders

Een week of 6 geleden heb  ik mijn nieuwe eetkamertafel gekregen met bijbehorende klepbank. Echt super mooi, ik ben er ook heel blij mee! Maar er moesten nog kussens op de bank en daar kon ik nog niet voor slagen. Aangestoken door een collega ben ik er zelf maar aan begonnen, katoen besteld (geen winkel in Den Helder te vinden die dat verkoopt in een beetje leuke kwaliteit!), een haaknaald en een patroon opgezocht, 20 x begonnen en uitgehaald en ineens had ik het voor elkaar.


Het is de bedoeling dat het uiteindelijk 6 kussens gaan worden met dezelfde kleuren in verschillende patronen.
Kom maar op met die zon, ik vermaak me wel in de tuin met een kopje thee en een GrannySquare in wording!

Fijne dag allemaal!

0 reacties:

Een reactie posten