Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

dinsdag 19 juli 2011

Mijn scrap-verleden.

Ongeveer een jaar geleden kreeg ik een mailtje van een vriendin.
Of ik zin had om mee te gaan naar een weekend vol met scrap-workshops.
Ik wist inmiddels wel zo'n beetje wat scrappen inhield maar of dat ook iets voor mij was? Geen idee......

Maar goed, ik las de website, de inhoud van de workshops en de uitnodiging en raakte toch wel enthousiast. En dus schreven we ons in voor het Fairy Tale Weekend in Doorn.

In de weken vooraf heb ik mijn spullen verzameld, ik had eigenlijk nog niets dus het was best een toer om de hele lijst compleet te krijgen. We verdiepten ons in de workshops maar al die namen zeiden me niets dus dat heb ik aan mijn vriendin over gelaten.

Op een vroege (06.00 uur) zaterdagochtend in Oktober vertrokken we richting Doorn waar we vriendelijk werden ontvangen met koffie. We brachten de spullen naar onze hotelkamer en waren klaar voor de eerste workshop.

Wat een belevenis was dat, als 'groentje" tussen de doorgewinterde scrappers, ik wist niet wat me overkwam maar ik voelde de besmetting wel meteen toeslaan.
Vooral de workshops met de Amerikaanse docenten (van Bo Bunny) waren erg leuk om mee te maken. Zo'n weekend betekent echt Scrappen tot je een ons weegt, ik vond het geweldig leuk om mee te maken.

Op de terugweg besloten we al om de volgende keer voor het maximale programma te gaan, te beginnen op vrijdagavond. En in oktober is het alweer zo ver!

We zitten er klaar voor:


Aan prettig uitzicht ontbrak het niet, dit is een amerikaanse docent.
(van Bo Bunny)


En de locatie was ook echt niet vervelend.



Er werd heel wat af gescrapt!

1 reacties:

celia zei

Zo kijk ik altijd uit naar de stempelbeurs in Zeist....ik denk dat ik daar toch ook maar eens moet overnachten....heb nooit tijd genoeg om alles te bezien! Je kaartjes zien er prachtig uit!
Veel liefs, Celia.

Een reactie posten